Friday 18 November 2011

Kunjungan pelajar ting 6 ke rumah anak-anak yatim dan miskin "NUR KASIH" taiping, perak darul ridzuan

Pelajar KPPU SMK Alang Iskandar telah mengadakan rombongan Program Simpul Kasih Aidilfitri Di Rumah Anak-anak Yatim NUR KASIH di TAIPING perak. Kunjungan itu terdiri daripada 3 orang guru dan 55 orang pelajar yang rata-rata nya Ting 6 rendah.







Pertubuhan Kebajikan Nur Kasih Taiping adalah sebuah institusi kebajikan serta yang bertanggungjawab untuk menerima infaq (derma) yang diberikan oleh insan yang terpilih oleh Allah S.W.T. untuk dikongsi oleh mereka yang amat memerlukan iaitu anak-anak yatim dan miskin.
Pihak pengurusan Rumah Anak Anak Yatim Nur Kasih sejak penubuhannya telah berusaha keras untuk menyediakan kemudahan, mendidik dan berusaha menyelesaikan masalah yang dihadapi oleh anak-anak yatim yang terbiar. 
Oleh itu besarlah harapan kami jika pihak Tuan/Puan sudi menyertai kami untuk memberikan pelbagai sumbangan bagi tujuan pembangunan dan penyelenggaraan anak-anak yatim miskin ini termasuk perbelanjaan wang yang diperlukan untuk yuran persekolahan, elaun pembelajaran harian, pengurusan asrama dan juga kakitangan.
Segala bantuan dan sokongan dari pihak Tuan/Puan adalah amat kami hargai dan didahului dengan setinggi-tinggi terima kasih.
BANK:MAYBANK BERHAD
NAMA AKAUN BANKNUR KASIH TAIPING 
NO. AKAUN BANK558305505878
CEK ATAS NAMANUR KASIH TAIPING 
PENGERUSI / PENGURUSZULKEPELY BIN OTHMAN
TALIPON NO05-8830806 / 016-5542563
EMAILnurkasihtaiping@gmail.com
LAMAN WEBhttp://www.anakyatim.com
BLOGhttp://rumahanakyatimnurkasih.blogspot.com/
ALAMATPERTUBUHAN KEBAJIKAN NUR KASIH TAIPING
SIMPANG 3 ULU SEPETANG,34101
TAIPING,PERAK,D.R



No comments:

Post a Comment